Authors
1 استادیار دانشکده مدیریت دانشگاه فنی امیرکبیر، تهران، ایران
2 کارشناسی ارشد مدیریت دانشگاه فنی امیرکبیر، تهران، ایران
Abstract
Article Title [Persian]
Authors [Persian]
این مقاله به ریشهها و مسائل نوآوری سازمانی از دیدگاه منطقی و خردگرا میپردازد. بطور خصوص در رابطه با تولید محصول جدید بحث میشود که فلسفه فکری آن در حقیقت به قرن 18 و ایده پیشرفت اجتماعی برمیگردد، جایی که جوامع برای پیشرفت و توسعه بیشتر اقدام به طراحی روشهای منطقی برای ایجاد علم و فناوری شدند. مقاله دههها ادبیات تحقیقی بر روی تولید محصول را مرور، فشرده و در 6 متافور دستهبندی مینماید. در نهایت نیز نتیجه و پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده ارائه میشود.